Zamień Swoje Wydatki Za Reklamę W Maszynę Do Zarabiania Pieniędzy
- Bartek Schlabs
- 27 lis 2024
- 2 minut(y) czytania
Wszyscy kochają zarabiać pieniądze, jeżeli nie jesteś w tym gronie, to jesteś w złym miejscu.
Metoda, którą zamierzam ci pokazać, przyniesie ci tak dużo pieniędzy i przyciągnie tak wielu klientów, że będziesz błagał o mniej klientów i mniej pieniędzy.
Gdy ją wdrożysz, zostaniesz zalany nowymi klientami NA ZAWSZE.
Sekretny Sposób Pozyskiwania Klientów
Jestem fanem reklam konwertujących. Oznacza to, że zachęcam ludzi do konwersji poprzez różne metody: zakup czegoś, obejrzenie film lub metodę “Opt in”.
Prawdopodobnie znasz dwa pierwsze sposoby, ale “opt in”?
Mogłeś o tym nie słyszeć, ponieważ jest to niezwykle skuteczna metoda, którą wielu marketingowych guru zachowuje dla siebie.
Dlatego też, praktycznie żadna lokalna firma z niej nie korzysta. To złota okazja dla Ciebie.
Jak Pozyskać Więcej Klientów Bez Zbędnego Wysiłku?
No dobra, ale co to właściwie te “opt in”?
Jest to wymiana informacji z potencjalnym klientem. Nakłonienie go do podniesienia ręki i powiedzenia „Hej, mam ten problem”, “Hej, potrzebuje pomocy” i podania nam swoich danych, takich jak e-mail.
Powiedzmy, że jesteś trenerem psów. Zamiast wyświetlać reklamy, które krzyczą:
„Hej, kup mój kurs “Jak wyszkolić szczeniaka, który źle się zachowuje” za 2000 zł. Jest on naprawdę dobry”.
Zrobimy to w bardziej subtelny sposób.
Stworzymy i zaoferujemy im darmowy przewodnik na temat „Jak wytresować szczeniaka bez utraty zdrowia psychicznego” i skłonimy ludzi aby dokonali „opt in”-a, podając nam swój adres e-mail.
Chcesz ich złapać, zanim jeszcze pomyślą o zakupie kursu.
Jest to nieco wyrafinowane, ale wyniki będą tego warte, zaufaj mi.
Teraz pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić przed uruchomieniem tego typu reklamy, jest:
Stworzenie Strony Docelowej, Która Konwertuje
Posiadanie dobrze wykonanej strony docelowej jest bardzo ważne, jeśli chcesz, aby ludzie faktycznie dokonali konwersji i pobrali Twój przewodnik.
Nie musi być ona skomplikowana. Sprawdź chociażby tę: [przykład].
Nie jest wyrafinowana, ale spełnia swoje zadanie naprawdę dobrze.
Twoja strona docelowa musi mieć 3 kluczowe elementy:
Nagłówek
Podtytuł / akapit otwierający
Mechanizm “opt-in”
Teraz przygotuj porządną stronę docelową i wyczekuj kolejnego artykułu, w którym omówimy kolejne kroki.
Do usłyszenia wkrótce, Bartek
Comments