top of page
Szukaj

Zamień Swoje Wydatki Za Reklamę W Maszynę Do Zarabiania Pieniędzy

Wszyscy kochają zarabiać pieniądze, jeżeli nie jesteś w tym gronie, to jesteś w złym miejscu.


Metoda, którą zamierzam ci pokazać, przyniesie ci tak dużo pieniędzy i przyciągnie tak wielu klientów, że będziesz błagał o mniej klientów i mniej pieniędzy. 


Gdy ją wdrożysz, zostaniesz zalany nowymi klientami NA ZAWSZE.


Sekretny Sposób Pozyskiwania Klientów


Jestem fanem reklam konwertujących. Oznacza to, że zachęcam ludzi do konwersji poprzez różne metody: zakup czegoś, obejrzenie film lub metodę “Opt in”.


Prawdopodobnie znasz dwa pierwsze sposoby, ale “opt in”? 


Mogłeś o tym nie słyszeć, ponieważ jest to niezwykle skuteczna metoda, którą wielu marketingowych guru zachowuje dla siebie.


Dlatego też, praktycznie żadna lokalna firma z niej nie korzysta. To złota okazja dla Ciebie.


Jak Pozyskać Więcej Klientów Bez Zbędnego Wysiłku?


No dobra, ale co to właściwie te “opt in”? 


Jest to wymiana informacji z potencjalnym klientem. Nakłonienie go do podniesienia ręki i powiedzenia „Hej, mam ten problem”, “Hej, potrzebuje pomocy” i podania nam swoich danych, takich jak e-mail.


Powiedzmy, że jesteś trenerem psów. Zamiast wyświetlać reklamy, które krzyczą:


„Hej, kup mój kurs “Jak wyszkolić szczeniaka, który źle się zachowuje” za 2000 zł. Jest on naprawdę dobry”.


Zrobimy to w bardziej subtelny sposób. 


Stworzymy i zaoferujemy im darmowy przewodnik na temat „Jak wytresować szczeniaka bez utraty zdrowia psychicznego” i skłonimy ludzi aby dokonali  „opt in”-a, podając nam swój adres e-mail. 


Chcesz ich złapać, zanim jeszcze pomyślą o zakupie kursu.


Jest to nieco wyrafinowane, ale wyniki będą tego warte, zaufaj mi.


Teraz pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić przed uruchomieniem tego typu reklamy, jest:


Stworzenie Strony Docelowej, Która Konwertuje 


Posiadanie dobrze wykonanej strony docelowej jest bardzo ważne, jeśli chcesz, aby ludzie faktycznie dokonali konwersji i pobrali Twój przewodnik.


Nie musi być ona skomplikowana. Sprawdź chociażby tę: [przykład].


Nie jest wyrafinowana, ale spełnia swoje zadanie naprawdę dobrze. 


Twoja strona docelowa musi mieć 3 kluczowe elementy:


  • Nagłówek

  • Podtytuł / akapit otwierający

  • Mechanizm “opt-in”


Teraz przygotuj porządną stronę docelową i wyczekuj kolejnego artykułu, w którym omówimy kolejne kroki.


Do usłyszenia wkrótce, Bartek


 
 
 

Comments


bottom of page