Sekretna Formuła, Która Ulepszy Twój Marketing
- Bartek Schlabs
- 6 wrz 2024
- 2 minut(y) czytania
Każda firma reklamuje się w jakiś sposób.
Każdy ma swój własny sposób na zdobycie nowych klientów, dla niektórych są to reklamy w Meta Ads, dla innych reklama telewizyjna, zwykła poczta pantoflowa lub wynajęcie karła, aby tańczył przed ich lokalem.
Wszystkie z nich działają na swój własny sposób. Jednak wszystkie te techniki wymagają jednego elementu, który albo je wzmacnia, albo niszczy.
Sekretny Przepis na Przyciągnięcie Klientów
Codziennie oglądam reklamy, to moja praca. Analizuję je i tworzę nowe. 92% tych reklam można natychmiast poprawić, wprowadzając jedną rzecz.
Mówię o wezwaniu do działania, które ma kluczowe znaczenie z zmianie „Jestem zainteresowany” na „Weź moje pieniądze”.
Napraw swoje CTA (z ang. Call-To-Action), a zobaczysz, że wyniki reklam gwałtownie wzrosną. Pomiń go lub używaj go niewłaściwie, a nikt nawet nie pomyśli o zakupie Twojego produkty lub usługi.
Chodzi o To, Jak Kończysz
Możesz mieć najlepszą reklamę, przyciągający uwagę nagłówek, wabiący tekst i doskonałą kreację.
Ale klient będzie po prostu przewijał dalej, jeśli nie masz dobrego wezwania do działania w reklamie.
CTA to mapa drogowa, która mówi klientowi dokładnie, co ma zrobić po obejrzeniu reklamy.
Istnieje wiele przykładów dobrego CTA, oto kilka z nich:
„Wypełnij formularz, a powiemy Ci X”
„Pobierz darmowy przewodnik, aby zrobić Y”
„Napisz do nas dzisiaj, a powiemy Ci dokładnie, jak zrobić Z”.
To sprawia, że wstają i podnoszą rękę, pokazując, że są zainteresowani.
Teraz Twoim zadaniem jest przekonwertowanie ich.
Zdobywanie „TAK” Bez Wysiłku
Aby wskaźnik odpowiedzi był jak najwyższy, chcesz, aby wezwanie do działania miało jak najniższy próg wejścia.
Poproś ludzi o coś małego, na przykład ich e-mail lub wiadomość. W ten sposób osoba nie musi podejmować trudnego wyboru.
Zdecydowanie nie chcesz prosić ich o oddanie nerki lub podanie ich adresu.
Używanie niskoprogowego wezwania do działania w swoim marketingu zwiększy Twoje wyniki.
Do usłyszenia,
Bartek
P.S. Jeśli jesteś ciekawy jak zaimplementowałbym CTA w Twoim biznesie. Wypełnij formularz <tutaj>.
Jeśli będziemy dobrze pasować, osobiście przyjrzę się Twojej firmie i marketingowi, opracuję strategię tego, co zrobiłbym inaczej i omówię to z Tobą szczegółowo podczas rozmowy telefonicznej.
⠀
Comments