top of page
Szukaj

Przestań Się Wygłupiać, Marnować Swój Budżet Reklamowy i W Końcu Zacznij Sprzedawać?

Jak myślisz, która reklama jest dobra?


  • Ta z uroczym kotkiem?

  • Ta, która rozśmiesza jak dobry komik?

  • A może ta, która w kółko opowiada o tym, jak wspaniała jest ich firma?


A gdybym ci powiedział, że odpowiedź brzmi: ŻADNA z nich?


Dlaczego?


Ponieważ reklamy mają sprzedawać rzeczy, a nie być ładne i przyciągać uwagę, jak prostytutka za rogiem.


Jeśli chcesz, aby Twoje reklamy faktycznie sprzedawały, będziesz potrzebować tylko jednej rzeczy:


Silnego wezwania do działania z ang. (CTA- Call To Action)


3 Litery, Które Zwiększą Twoją Sprzedaż


Możesz stworzyć najlepszą możliwą reklamę, doskonały tekst, idealną grupę docelową.

Nie będzie to miało znaczenia, jeśli Twoja reklama ma słabe wezwanie do działania, potencjalny klient zniknie.


Aby zacząć przyciągać klientów, będziesz potrzebował czegoś, co sprawi, że Twoja reklama zmusi klientów do zakupu.


Czerwone Ferrari, które przewiezie klienta prosto do kasy. Jedyne, co pozostaje do zrobienia, to powiedzieć „Proszę przyłożyć swoją kartę tutaj”.


Tworzenie Wezwania do Działania, Które Przyciąga Klientów


Proces tworzenia silnego wezwania do działania nie jest wcale skomplikowany. To jak 2+2=4.


Jedyne, co musisz zrobić, to przestrzegać tych prostych zasad. Sprawią one, że Twoje CTA będzie tak silne, jak Arnold Schwarzenegger w czasach swojej świetności.


  1. Solidne CTA jest jasne, bezpośrednie i zwięzłe. Nie ma w nim miejsca na dodatkowe słowa i rozwodzenie się nad swoim biznesem.


  2. Powinno skłonić potencjalnego klienta do zrobienia czegoś: kliknij tutaj, obejrzyj to, zaplanuj rozmowę, podaj swój adres e-mail, kup teraz.


  3. Musi ono dołączyc do rozmowy, która już toczy się w umyśle potencjalnego klienta. Mów o tym, jak możesz rozwiązać ich problemy, daj im rozwiązania.


Po zastosowaniu tego, jesteś prawie gotowy do działania. Pozostaje tylko jedna rzecz do zrobienia. Prawdopodobnie najważniejsza.


Utrzymuj próg wejścia na jak najniższym poziomie. Nie pytaj o czyjąś nerkeb lub adres domowu. To oczywiście za dużo.


Zamiast tego poproś o coś małego. Na przykład e-mail, SMS lub telefon. Powinno być im łatwo powiedzieć: TAK, chcę tego.


Do usłyszenia, Bartek



P.S. Jeśli chcesz, abym pomógł Ci w stworzeniu silnego CTA.

Skontaktuj się z nami już dziś, wypełniając ten formularz [tutaj]. Bez kosztów, bez zobowiązań.


 
 
 

Comments


bottom of page