top of page
Szukaj

Odwróć Swój Marketing o 180 Stopni 

Każdy lokalny biznes popełnia jeden poważny błąd.


Kosztuje je to mnóstwo pieniędzy.


Nie jest ani duży, ani trudny do zrozumienia. Jednak nie widzę nikogo, robiącego to we właściwy sposób.


Jest to ukryta wiedza wśród lokalnych firm. Dobrą wiadomością jest to, że... jest to dość łatwe do wdrożenia i nie wymaga żadnych inwestycji, ale całkowicie odmieni to Twój marketing.


Nonsens Masowego  Marketingu


Wszyscy wychowaliśmy się na idei marketingu masowego. Celowanie w cały rynek, próba skłonienia ludzi do poznania Twojej marki z nadzieją, że w obliczu decyzji wybiorą Twój produkt z półki sklepowej.


Pomysł ten jest nieustannie propagowany przez duże firmy. To właśnie te firmy tworzą reklamy, które widzisz na co dzień. 


Różnica między tymi firmami, a tobą polega na tym, że mają one miliony dolarów do wydania na swoje kampanie marketingowe.


Ty nie (chyba że masz dużo gotówki do spalenia).


Marketing lokalny kieruje się zupełnie innymi zasadami. Jeśli spróbujesz zrobić to samo co oni, okaże się, że nie działa to w żadnym stopniu.


W tym momencie  większość firm rezygnuje z marketingu. 


Gdyby tylko wiedzieli tę jedną rzecz. Odwróciłoby to ich marketing o 180 stopni.


Do Kogo Się Zwracasz = Jak Skuteczny Jest Twój Marketing


Po pierwsze, musimy zrekalibrować Twój mózg. Od tego momentu zapomnisz o całym "nonsensie marketingowym". Jesteśmy tutaj, aby zarabiać pieniądze na marketingu, a nie spalać je wszystkie.


Począwszy od dzisiaj, będziesz sprzedawać tylko osobom, którym zależy na Twoim produkcie lub które mogą być nim zainteresowane. Oznacza to kierowanie reklam tylko do odpowiednich osób.


Nie każdy kupi od ciebie, co jest w porządku. Nie można sprzedawać wszystkim. Zawsze istnieje część rynku, która chce kupic od ciebie.


Musisz zidentyfikować, kim są ci ludzie.


Na szczęście dla ciebie, zidentyfikowanie ich nie powinno być trudne. Spotykasz te osoby każdego dnia, to oni są Twoimi klientami.


Wiesz jakiej są płci, w jakim są wieku, co lubią, może nawet ile zarabiają. Znajomość klienta jest jednym z najważniejszych czynników, jeśli chodzi o marketing. 


Jakie są ich problemy?

Dlaczego wybrali ciebie zamiast konkurencji?

Dlaczego w ogóle zdecydowali się rozwiązać swój problem?


Te pytania pomogą Ci stworzyć właściwy przekaz.


Ale jest jeden czynnik, który wyróżnia się spośród reszty, jest kluczowy jeśli chcesz odnieść sukces w marketingu. 


Musisz zidentyfikować, w jaki sposób Twoi klienci się kominikują i co mówią. 


Wiedza o tym, w jaki sposób rozmawiają Twoi klienci, pozwoli Ci łatwo dostosować przekaz bezpośrednio do osób, które są do nich podobne.


Używaj ich języka i spraw, by poczuli się zrozumiani. Skup się na ich problemach, aby przyciągnąć ich uwagę. Mów o ich pragnieniach i wyczekiwanym rozwiązaniu ich bolączki.


Po obejrzeniu reklamy potencjalny klient powinien pomyśleć: "To dla mnie".


Tak właśnie wygrywa się w marketingu.


A jeśli chcesz wiedzieć, jaką wiadomość stworzyłbym dla Twojej firmy, skontaktuj się ze mną [tutaj].


 
 
 

Comments


bottom of page