Dziś Przestaniesz Popełniać Ten Błąd z Reklamowanie Się na Meta
- Bartek Schlabs
- 22 lip 2024
- 2 minut(y) czytania
Postawmy sprawę jasno. Reklamy Meta nie należą do najłatwiejszych do ogarnięcia. Od samego początku dają ci milion opcji do wyboru, a potem wcale nie jest lepiej.
Jest to powód, przez który większość osób rezygnuje na samym starcie. Wszystko wydaje się bardzo zagmatwane i zbyt skomplikowane.
Dlaczego Meta to robi? Na pewno wiedzą o tym jak skomplikowany jest ich system, jednak nic z tym nie robią… odpowiedź jest dosyć prosta. Meta chce, abyś użył opcji „Promuj Post”.
Jest to łatwiejsza i bardziej idioto odporna opcja dla wydawania pieniędzy.
Problem z używaniem jej? Po prostu spala twoje pieniądze.
Mnóstwo biznesów korzysta z tej opcji, myśląc, że jest to ich najlepsza opcja.
Oczywiście opcja ta, daje większą ekspozycję. Może nawet przyniesie jakieś rezultaty. Jednak tracisz w zasadzie wszystko, co sprawia, że Meta jest tak świetnym sposobem na zdobycie klientów.
Opcja „Promuj Post” pozwala tylko na korzystanie z postów, które już utworzyłeś, co oznacza brak możliwości testowania nagłówków, tekstu lub używania różnych zdjęć. Co więcej, nie pozwala na skuteczne targetowanie reklam do określonej grupy odbiorców, ani na wyświetlanie ich zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie.
„Promuj Post” w porównaniu do narzędzia Meta Ads jest jak porównanie Malucha do samochodu Formuły 1. Tak, Maluch wygląda świetnie i prawdopodobnie jest dosyć prosty w prowadzeniu, ale nie wygrasz wyścigu z samochodem stworzonym wyłącznie do wygrywania
Jedyna Opcja Aby Wygrać
Opanowanie bolidu F1 o nazwie Meta Ads może początkowo wydawać się skomplikowane. Ale po przebrnięciu przez początkowy etap i bliższym poznaniu go, zobaczysz, ile opcji będziesz miał pod swoją ręką.
W ten sposób osiągniesz REZULTATY. W końcu będziesz zarabiać pieniądze na reklamach, a nie je spalać.
Najlepsze jest to, że nie musisz mieć budżetu na poziomie Coca-Coli czy McDonalda. Będziesz potrzebował znacznie mniej.
Bilbordy, reklamy telewizyjne... wszystkie wymagają zainwestowania mnóstwa pieniędzy, nie mając pojęcia, czy to zadziała, czy nie. Zanim się zorientujesz, jesteś na minusie tysiące złotych i nie ruszyłeś z miejsca w żaden sposób.
Reklamy meta są inne.
Możesz łatwo wybrać kwotę, którą chcesz wydać każdego dnia i zobaczyć, ile wyników dany budżet przyniesie.
Mając to na uwadze, musisz wiedzieć jedną rzecz.
Omawiając budżet reklamowy z moimi klientami, zbyt wielu z nich twierdzi, że chcą wydać maksymalnie 5-10 zł dziennie, oczekując wyników. Co jest osiągalne, ale zajęłoby to tysiąclecie. Musisz zrozumieć, że wyniki nie pojawią się znikąd i wymagają pewnej inwestycji.
Ale to nie jest dla nas problem, ponieważ kiedy pracujemy z klientami, mamy prosty cel. Dojść do punktu, w którym każda złotówka włożona w reklamę przynosi co najmniej dwie zwrotu.
Osiągamy to poprzez konsekwentne testowanie i poprawianie kampanii, aż będziemy zadowoleni z wyników.
Jeśli chcesz zobaczyć, co możemy zrobić z Twoją firmą, skontaktuj się z nami, klikając tutaj.
Comments