Dlaczego Zawsze Powinieneś Myśleć o Nowych Reklamach?
- Bartek Schlabs
- 6 sie 2024
- 2 minut(y) czytania
"Hej, co nowego u ciebie?"
⠀
To właśnie w taki sposób witamy się z osobami, które nie widzieliśmy od długiego czasu.
⠀
Zwróć uwagę, że nie pytamy:
⠀
"Hej, co starego słychać?"
⠀
lub
⠀
"Hej, powiedz mi to, co już wiem".
⠀
Pytamy, co jest NOWE. Ponieważ "NOWOŚĆ" jest ekscytująca! I właśnie dlatego my, jako właściciele firm, nigdy nie możemy spoczywać na laurach.
⠀
Dlaczego Przemęczenie Reklamami To Prawdziwa Pandemia?
⠀
Media społecznościowe są niesamowite na wiele sposobów. Dają nam łatwy dostęp do naszego rynku docelowego, ogromny potencjał, aby zdobyć popularność i wybić się na tle konkurencji. Nigdy także, nie było łatwiej dotrzeć do swojego idealnego klienta.
⠀
Ale...
⠀
...są też minusy.
⠀
PIerwszą, jak i zarówno najważniejszą rzeczą jest to. ile czasu ludzie mogą skupić się na jednej rzeczy. Wszyscy znamy syndrom “TikTokowego” mózgu, który coraz bardziej przejmuje społeczeństwo. Dzieci nie są w stanie oglądać filmów, skoncentrować się na pracy domowej, a nawet obejrzeć wideo trwającego dłużej niż 90 sekund.
Chciałbym, żeby nas to nie dotyczyło, ale niestety tak nie jest. Wszyscy nasi klienci mają zmniejszony czas uwagi. Nie dlatego, że chcą. Ale, dlatego że MUSZĄ.
Jak inaczej poradzisz sobie z reklamami, którymi jesteś cały czas bombardowany 24/7/365? To niemożliwe!
Jak inaczej mieliby poradzić sobie z tymi wszystkim reklamami, którymi są bombardowani 24/7. Jest to niemożliwe!
Więc jak sprawić, aby twój potencjalny klient zwrócił uwagę właśnie na Ciebie?
⠀
Spokojnie, nie poproszę cię o nagranie TikTokowych tańców.
⠀
Jest lepszy sposób.
⠀
Jak Zaintrygować Potencjalnego Klienta?
⠀
Rozwiązaniem dla “TikTokowego” mózgu i skróconego czasu uwagi nie polega tylko na przekształcenie wszystkich treści i informacji w łatwo przyswajalne 60 sekundowe filmiki.
Rozwiązaniem jest dostarczenie do naszego odbiorcy WIELE różnych treści.⠀
Nie dawaj im 1 filmu. Daj im 10.
Nie dawaj im 1 artykułu. Daj im 100.
Nie dawaj im 1 tweeta. Daj im 1000.
Jeśli potencjalny klient jest naprawdę zainteresowany Twoimi materiałami, sam będzie coraz głębiej szukać rozwiązania. Dlatego twoje treści muszą obszerne i musi ich być jak najwięcej.
Potencjalny klient przejrzy twoje materiały, będzie chciał więcej. Ale to od Ciebie zależy, czy dasz mu szwecki stół opcji.
Nie serwuj jednego dania 1 dania, jeśli teraz uruchamiasz 1 reklamę? Nadszedł czas, aby zrobić co najmniej 3 różne.
⠀
Jeśli masz 1 film do obejrzenia w kampanii retargetingowej? Nadszedł czas, aby zrobić 5-10 innych.⠀
Teraz bierz się do roboty.
Do usłyszenia,
Bartek
P.S Jeśli chcesz wiedzieć, jak rozwiązałbym problem przemęczenia reklamami w Twojej firmie, skontaktuj się ze mną. Wypełnij formularz na <link>, a jeden z członków mojego zespołu skontaktuje się z Tobą, aby sprawdzić, czy do siebie pasujemy.
Comments